Често задавани въпроси (FAQ)
?
Колко ще ми струва доставката?

Цената на доставката се изчислява след въвеждане на предпочитания от вас куриер и място за доставка.

?
Как да разбере дали поръчката ми е приета?

След направена поръчка в сайта, ще получите потвърждение по имейл, че е направена успешно. Ако сте нов клиент ще получите обаждане по телефона. В останалите случаи поръчката ще ви бъде изпратена директно, без да получавате обаждане.
Ако сте направили бърза поръчка ще се свържем с Вас в най-кратък срок за допълнителна информация.

?
След колко време ще получа поръчката си?

Тъй като работим с различни производители, доставката за всяка една марка може да бъде различна! Продукти, които изискват специална изработка (Nelita) се доставят до 2 до 10 работни дни. Парфюмите предлагани на нашия сайт са с бърза доставка до 2 работни дни! Останалите марки се предлагат с доставка до 5 работни дни.

?
Как да избера правилния размер?

Вижте таблицата с размери от описанието на продукта, важно е да измерите мерките си правилно. Дръжте метъра плътно по тялото, най-добре използвайте помощта на ваша приятелка или шивач. Ако след измерване сте между два размера избирайки по-малкия, съответния модел ще Ви стои по-прилепнало и обратното. Ако имате нужда от консултация за спецификата на дрехата моля обадете ни се, нашите консултанти с радост ще Ви помогнат при взимането на решение!

?
Как да използвам промокодове?

Промокодовете се въвеждат в края на поръчката, след въвеждане на данните за доставка и начин на плащане. След като поставите кода имате възможност да го проверите.

 

Ако след проверката ви излязат следните съобщения:

  • "Въведеният код е грешен. Моля опитайте отново" - проверете дали е изписан коректно.
  • "Въведеният код за отстъпка не е валиден за избраните от Вас продукти" - проверете дали избраната от вас стока отговаря на условията на Вашия ваучер.
  • "Въведеният код за отстъпка е изтекъл" - проверете валидността на промокода.

Ако вашата покупка отговаря на условията на промо кода, но все пак излизат съобщения за грешка се свържете с нас!

Ако имате успешно въведен промокод, промоцията за която е активен му ще се генерира автоматично.

?
Как да поръчам?

Поръчването през BELAMI.BG става лесно и бързо, като за ваше голямо удобство сме направили два варианта за поръчка - по телефона и през формата за поръчка на сайта.

1. По телефона или "Бърза поръчка (без формалности)" - ще откриете този надпис в описанието на всеки продукт в сайта (с изключение на "Предстоящи"). Той се намира точно под "Опции за покупка" или иначе казано, под мястото за избор на размер и цвят. В полето "Моля въведете телефон" въвеждате номер, на който можем да се свържем с Вас. След натискането на бутона "Поръчай" ние получаваме имейл с посочения телефон и артикулен номер на продукта от който сте ни изпратили контакта. Това което следва е ние да се свържем с вас за да уточним начин на плащане и доставка.

2. През формата за поръчка на сайта - след като изберете цвят и размер на избраните от вас артикули и сте натиснали бутона "Купи" трябва да влезете в в кошницата си от горния десен ъгъл на сайта от бутона "Поръчай". Там можете да правите корекции на избраните от вас покупки. Когато сте сигурни, че всичко, което искате е в кошницата следва да поръчате. Попълвате необходимата информация, натискате "Продължи", въвеждате адрес за доставка (системата изчислява цената за доставка след като въведете адрес) и сте готови! Ще получите имейл и обаждане от наш служител за потвърждение на поръчката.

 

?
Как мога да платя?

Можете да извършвате плащания през WWW.BELAMI.BG по следните 2 начина:

  1. Наложен платеж - плащате на куриера по време на реализирането на доставката.
  2. Банков превод - Данните за банковата сметка, по която ще се превеждат дължимите суми, ще бъдат предоставени в края на поръчката Ви.
?
Мога ли да върна поръчканата от мен стока?

Ако след получаване на поръчката установите причина за връщането й, можете да я върнете в срок от 14 работни дни от датата на получаване на изписания адрес от товарителницата. След упражняване правото на отказ трябва да върнете получените стоки в цялост, в същия вид, както са доставени, с ненарушена опаковка, годни за последваща продажба на други клиенти, заедно с цялата придружаваща ги документация.


Сумата заплатаена за закупената от Вас стока ще Ви бъде възстановена по банков път или чрез куриер.

  • Връщане на сумата с куриер, като наложен платеж - при подаване на стоката при куриера трябва да посочите, че желаете да добавите наложен платеж. Стойността му трябва да отговаря на сумата, която сте заплатили за стоката.
  • Връщане на сумата по банков път - можете да ни изпратите вашата банкова сметка по имейл, СМС или ни изпратите обратно с пратката (вътре в пакета) с формуляра за връщане и замяна. Сумата се възстановява след получаване обратно на стоката в ненарушена опаковка, годни за последваща продажба на други клиенти, заедно с цялата придружаваща ги документация (касова бележка).

Транспортните разходи по връщане на доставената стока до фирмата са за сметка на клиента.

Изтеглете или директно разпечатайте формуляр за замяна : https://www.belami.bg/media/dev/formulyar_zamiana_vrashtane.pdf

Не се колебайте да се свържете с нас ако имате въпроси!

 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас